klockan fyra på morgonen

det har gått etthundratrettiotre dagar sedan du låg i samma säng och
lyssnade
till
samma
jävla
regn.
 
nu håller du om någon annan när det brukade vara mina nervtrådar som var sammanflätande till dina.
 
förklara för mig att allting 
kommer bli bra och att jag inte ska behöva känns mig så vilsen längre.
 
för vem fan är jag när dina fingrar vener läppar nyckelben och allt som ryms i mellanrummet vid dina skulderblad inte är jag längre?  väv ihop mig med dig igen älskling

gör ett avtryck
har skrivit något: Sofia

Du är så jävla älskvärd. Finaste.

2012-07-10 @ 11:43:25
har skrivit något: E

Kram finaste du. En stor jävla kram.

2012-08-11 @ 22:30:16
har skrivit något: Erica

Åh, läst din blogg i en evighet nu.
Älskar dina inlägg och bilder. bara så jävla genommysig!

2012-09-13 @ 00:58:58
URL: http://selfmachine.blogg.se/

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback