du du du gör mig ''hel''

när ska jag lära mig att ingen är hel, att allting är med eller mindre trasigt?

allt är trasigt, på ett eller annat sätt. man är speciellt trasig när man inte har någon som får hjärtat att slå i rätt takt innanför revbenen. alla letar efter någon eller något som gör en totalt fulländad. men vad är egentligen HEL? vad man än gör; aldrig tillräckligt. alltid en bit ifrån. alltid saknas det nog något som får en att känna sig fullständig till hundra procent. jag är osäker på om någon alls är hel.


gör ett avtryck
har skrivit något: henrietta

med dig kunde jag känna att mitt hjärta slog i rätt takt, jag kände mig hel till hundra procent.

2010-05-05 @ 18:07:39
URL: http://tuttmyra.blogg.se/

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback