allt har ett slut:

DU KAN KÄMPA ETT HELT LIV UTAN ATT VINNA EN ENDA SEGER. DU VET: DE BLODIGASTE KRIGEN ÄR ALLTID INBÖRDESKRIGEN.

+ brustna hjärtan trötta leder, deras stolthet bar mig hit. nu är dom gömda bakom stjärnor vid vintergatans kant.



++ nattpromenad med rätt människor är så himla mysigt. med en natthimmel med frusna och nyvakna stjärnor, och halvmåne. jag älskar att tänka skära tankar om sommarregn som svagt doftar blommor. eller att tänka mig bort till gyllene ängar med höga strån av havre.

gör ett avtryck
har skrivit något: Oliver

älskar bilden :D hur har du redigerat ? :D

2010-05-21 @ 23:17:44
URL: http://oliverjacobsson.blogspot.com
har skrivit något: Hanna

Sluta skriva och fota så fruktansvärt fint!!

2010-05-21 @ 23:37:38
har skrivit något: fjäril

ppr. tack för dina snälla ord. ja, jag syftade på träden. de är ju de bästa.



2010-05-22 @ 12:28:21
URL: http://zanotie.blogg.se/
har skrivit något: fjäril

nej. det gör jag inte. how come?

2010-05-22 @ 14:10:46

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback