try sleeping with a broken heart:

och ibland kan jag fortfarande känna dig i min säng. ibland kan jag fortfarande känna din tyngd av ditt huvud mot min kudde, och ibland spelas dina hjärtslag och andetag på repeat i min hjärna. låt mig inte somna i en säng som står tom i natt älskling.

EVEN IF YOU ARE A MILLION MILES AWAY I COULD STILL FEEL YOU IN MY BED.



(åkte bil i regn, vilket förövrigt är det bästa jag vet: ljudet av regn piskandes mot fönstret)

SO TONIGHT I'M GONNA FIND A WAY TO MAKE IT WITHOUT YOU.

+++






gör ett avtryck
har skrivit något: kolossal

läste det första stycket och kände rakt i hjärtat att herregud, vad jag känner igen den känslan.

det du skriver är fint.

2010-05-09 @ 02:31:59
URL: http://kolossal.blogg.se/
har skrivit något: Anonym

jag finns amanda! <3 / Ronja Rolandssssson

2010-05-09 @ 15:26:56
URL: http://linnearonja.devote.se/
har skrivit något: V

helt förälskad i dina ord och bilder. du har lyckats igen.

2010-05-09 @ 15:39:17

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback