en midsommarnattsdröm:

daterat den tjugofemte juni:

vi var på väg till något vi knappt visste någonting om. vi åkte förbi X antal röda hus med vita knutar, och förbi stora öppna ängar fulla med havre. däckens gummi färdades nästan helt ljudlöst över asfalten, och vinden var väl det enda som hördes där utifrån. det kanske är så juni låter. sextio två minuter senare var vi framme vid vårat mål, och sen dansade vi runt midsommarstången med en krans av blommor och björkris runt huvudet. senare den kvällen badade jag med lina i solnedgången under en molnfri och klar himmel.




jag somnade under en natthimmel full av stjärnor som jag hade önskat.

daterat den tjugosjätte juni:

vi var återigen ute på vägarna, och den här gången hemåt. samma väg, samma hus med röda knutar, samma ängar, under samma himmel. nu är jag hemma och jag lever. snart ska jag bege mig för att träffa jasmin. vi hörs.



notera: alla bilder är oredigerade. kändes inte att jag hade orken/lusten till att redigera. (solnedgångar är fina utan redigeringar)


gör ett avtryck
har skrivit något: Jasmin

så jävla fina bilder så att jag dör

2010-06-26 @ 16:25:53
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
har skrivit något: Hanna

Såå fint!!

2010-06-26 @ 22:23:50
har skrivit något: Alice

Jag säger som hanna.

2010-06-27 @ 12:51:25
har skrivit något: F

Tack tack tack. Vad glad jag blir. Dina bilder är magnifika!

peace.

2010-06-27 @ 17:07:06
URL: http://buildingastill.blogg.se/
har skrivit något: Julia

Det är äkta sommar, det du skriver i din blogg. Mycket fint.

2010-07-09 @ 12:59:33

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback