du lärde mig att fullständigt försvinna:



''spelar det längre någon roll? jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll''
men vad är egentligen KONTROLL? kontroll kan vara att styra något, eller krossa något. först när man kan förstöra något, har man den där förbannade kontrollen.



vill bort bort bort för tillfället. nio dagar kvar tills jag åker iväg till gotland över helgen. jag blir inte borta länge, men hoppas det får mig på andra tankebanor än dem här.

HUR KAN DU VARA SÅ SÄKER PÅ DITT SVAR? HUR KAN DU VARA SÅ ISKALL, REN, OCH KLAR? NÄR DET FINNS PLATSER I VINTERGATAN KVAR, SOM VI ALDRIG FÅR SE.


gör ett avtryck
har skrivit något: hanna

gud så galet fint

2010-04-28 @ 19:46:28
har skrivit något: hanna

och ja, vad är egentligen kontroll? tror också att det är att förstöra, eller krossa.

2010-04-28 @ 19:47:13

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback