minns du ismael, jag är din ismael

imorgon träffar jag mitt kenthjärta. har saknat att sitta på gräset och prata om allting och ingenting, har saknat att kunna dela drömmar tankar och samma syre med henne, har saknat att kunna öppna mig för någon som får mig att känna mig mindre trasig. jag har saknat min bästa vän.

gör ett avtryck
har skrivit något: Jasmin

och du träffar mig på fredag med. älskar älskar älskar dig. så glad att vi har det såhär bra nu. "jag har saknat min bästa vän", en sådan liten mening som man kanske får höra flera gånger om betyder så mycket och det var så fint och hela den här texten är fin men DU är finast.



finis

2010-07-21 @ 19:37:32
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
har skrivit något: belle

jag vill se bilder på din bästa vän. hon måste vara fantastisk. det måste hon vara.

2010-07-21 @ 19:41:40
URL: http://www.etthagnestahill.com

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback