svar

boris äggskalle: gillar du bönor?

svar: haha nej det gör jag inte, dessan. knäppis.

belle: jo. kanske. undrar jag vilken kentskiva du tycker bäst om. & varför. & vilken är favoritlåten? &. ja. varför. puss.

svar: isola eller hagnesta hill. varför: för att 747 är med på isola och för att berg och dalvana är med på hagnesta hill. de två låtarna är mina favoriter. men även kevlarsjäl, eftersom den var bland de första låtarna jag hörde med kent. puss.



Hanna: 1) Vilket band är ditt favoritband? 2) Favoritartist? 3) Favoritbok? 4) Vad är det finaste minnet du har??

svar: a) kent, eller broder daniel
b) håkan hellström & lars winnerbäck
c) broder daniel - when we were winning (jättefin bok, jag sträckläste)
d) alla konserter. åh. älskar konserter. eller när jag och jasmin smög ut mitt i natten och la oss på asfalten och sjöng falskt till håkan hellström. plus att himlen var helt full av stjärnor.



josefin mandarin: beskriv din drömprins? och vad vill du bli när du blir stor?

svar: min drömprins ska ha samma musiksmak och vara indiepopare haha. fast det finns alldeles för lite indiepoparpojkar i min stad!!! och: jag skulle vilja bli en sån som fotograferar brottsplatser. fast jag spyr nästan när jag ser blod och sånt. så ne.

JOSEFI: Varför är jag så bäst? Önskar inte du att du vore jag? Om du vore en häst för en dag, vad skulle du göra då? Gillar du dill? c:

svar: a) det är du inte lilla du
b) endast för att jag vill bo i skåne
c) då skulle jag gnägga
d) ja, jag gillar dill

julia skywalker: hej och hej fina du om du måste välja världens finaste pojke&flicka (kändisar.) VILKA ÄR DESSA? (dålig fråga)

svar: pojke: förmodligen jocke berg eller håkan hehe........ ELLER JUSTIN BIEBER. ne skoja
flicka: ojojoj vet inte. om du vore känd, julia, så jaaa där har vi det!

Jasmin: fina bilder. vilket sätt vill du dö på (om du fick välja?)

svar: tack hjärtat. då skulle jag vilja dö i din närhet, bästa vän.


Hanna: om ditt liv var en film, vilken film skulle det vara då?

svar: någon kärleksfilm, för det känns det som om jag behöver just nu.

Sofia: Vilken är din absoluta favoritfilm?

svar: the notebook är väldigt väldigt fin. eller broder daniel forever. åh.



L a r a ~ Just me again. ^^: Och du fotar med en? :D

svar: jag fotar med sony dslr alpha 200.

gör ett avtryck
har skrivit något: Julia

Kevlarsjäl och berg och dalvana är så otroligt fina. Och jag älskar Broder Daniel Forever så mycket att jag gråter i slutet när Henrik sjöng på Way out west.

2010-09-18 @ 17:11:23
URL: http://synasutanattverka.blogg.se/
har skrivit något: wera

hur gammal är du?

Är du popare?

trodde det var inne för typ.... 4 årsen...

2010-09-18 @ 17:24:06
URL: http://weraa.devote.se
har skrivit något: Anna

Sjukt bra musiksmak! :D

2010-09-19 @ 09:10:46
URL: http://annamarcuson.blogg.se/
har skrivit något: Alice

du har asbra musiksmak okej. du har en fin blogg okej. jag bor i skåne okej.

2010-09-22 @ 16:40:58
URL: http://inbillad.blogg.se/
har skrivit något: Emmy

Sträckläste också When we were winning.. vad annat kan man göra med den underbara boken liksom?

2010-10-18 @ 06:53:46
har skrivit något: Anonym

åh vilken fin blogg du har. Du var också väldigt söt och vi har samma favvis band. < BD o KENT 3

2010-10-21 @ 16:38:50

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback