get me away from here i'm dying:

förut när jag var ute luktade det nyklippt gräs, vårregn, och blöt asfalt. jag älskar att gå i ösregn, lyssna på ljudet från gummi mot asfalten som tränger sig in bakom hörlurarna, och att lyssna på texter som får mig att tro på kärlek igen. kanske är det bara jag och mitt romantiska hjärta, eller så finns nog det där som alla pratar om. alla känslor som slår och spränger bakom revbenen. ett exploderande hjärta men ändå tusentals rytmiska slag.



(TIDSFÖRDRIV)


gör ett avtryck
har skrivit något: Anonym

Det du gör är så bra. Så fint!!

2010-05-13 @ 22:03:30
har skrivit något: Vic

den andra kommentaren: indeed.

2010-05-13 @ 22:20:16
har skrivit något: Emma

"alla känslor som slår och spränger bakom revbenen. ett exploderande hjärta men ändå tusentals rytmiska slag."



Oh ja, det finns. Tro mig.

2010-05-17 @ 21:25:45
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/

gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort:

namn:
glöm inte bort mig.

@

blogg/url:

Kommentar:

Trackback